Få opptil 50 % rabatt på utvalgte produkter fra høstens sortiment.

Ikke gå glipp av muligheten til å oppdatere arbeidsplassen til ekstra gunstige priser. Tilbudet gjelder i hele september.

5 kjappe tips om hvordan du kan spare tid

En konto i nettbutikken vår

Med en konto i nettbutikken kan dere enkelt søke opp og sammenligne produkter. Dere kan lage og dele innkjøpslister, se ordrehistorikk og de nyeste tilbudene. For å gjøre planleggingen enklere og spare tid, kan dere også se ordrestatus, lagersaldo og leveringstider.

Opprett en konto, helt gratis

Klikk på lenken: LogonForm »
Oppgi e-postadresse under Ny kunde og klikk Opprett konto
Velg brukernavn og passord. Brukernavnet er det du senere bruker for å logge inn. Det kan for eksempel være e-postadressen din.
Fyll inn kontaktopplysningene dine og klikk Opprett
Kontoen din er nå opprettet og du har fått en e-post for aktivering i innboksen din

Innkjøpsguide – velg kontormøblene dine med Manutan

Kontordesign spiller en essensiell rolle både for de ansattes trivsel og for inntrykket selskapet gir sine besøkende.Ved å velge møbler og tilbehør som er komfortable, funksjonelle og tilpasset størrelsen på rommet, bidrar du til en generell forbedring av produktiviteten.

Les artikkelen

E-handelsløsninger tilpasset deres behov

Vi har flere fungerende løsninger for større og mindre kunder. Hver bedrift er unik, så la oss finne den beste løsningen for nettopp dine behov.

Les mer om e-handelsløsninger »

Punch-out

Punch-out er en dynamisk produktkatalog som oppdateres i sanntid. Innkjøpsportalen deres er direkte koblet mot nettbutikken vår. Der kan dere gjennomføre innkjøpene deres og blant annet se leveringsvilkår og priser. Automatisk oppdatering og rapportering sparer også tid.

E-Katalog

E-katalog er en løsning der vi integrerer en statisk katalog med et tilpasset sortiment i innkjøpssystemet deres. Der kan dere handle direkte fra oss i deres egen portal. Vi hjelper dere med utvikling og integrering, og skaper en tidseffektiv løsning som er skreddersydd til bedriftens rutiner og behov.

E-Fakturering

E-fakturering er en helt digital løsning. Når du legger inn en ordre, så sendes det automatisk en e-faktura som matcher bestillingen din til portalen deres. Det er en helt automatisk flyt fra innkjøp til fakturering, som sparer mye tid og gjør prosessen mer strømlinjeformet.

Rask og sikker levering

Du sparer mye tid på å handle hos noen som leverer raskt. Hos oss sendes lagerførte varer samme dag som du bestiller, og leveres som regel 1–3 dager etter bestilling. Rask levering kombinert med 60 dagers angre- og returrett og 3–10 års garanti er en løsning som er vanskelig å slå.

Les mer om våre leveranser »

Bredt utvalg

Det er vanskelig å ikke nevne det brede sortimentet vårt, som er det største i Norden. Med tilgang til mer enn 260 000 produkter, har du alt utstyret du trenger til arbeidsplassen innen rekkevidde. Det sparer deg for tiden det tar å lete etter produkter på flere steder.

Les mer om vårt sortiment »

Service på høyt nivå

Vi er nok likevel mest stolte over den enestående kundeserviceavdelingen vår, som svarer raskt når du lurer på noe. Ring, send e-post eller kontakt oss på chat – det er en glede for oss å hjelpe deg. Kundeserviceavdelingen har blitt hyllet av kundene våre gang på gang. Gå inn på Trustpilot og se selv.

Trustpilot »

Det at vi er en del av Manutan Group gjør at vi kan tilby et stort og bredt sortiment. I tillegg til de omtrent 5000 varene som vi kan sende samme dag fra lageret vårt i Mölndal, kan vi sende andre bestillinger fra sentrallagre i Europa.

Hva er det som utmerker dere sammenlignet med andre?

  • blog

    Innkjøpsguide: Velg søppelsekkene dine

    God avfallshåndtering i bedrifter skal gjøre deg i stand til å garantere hygienen, og ha respekt for miljøet, sikkerhet og trivsel på jobb.

  • blog

    Innkjøpsguide: Velg stativene og lagerhyllene dine med Manutan

    Varene dine blir ofte transportert, lagret, flyttet, beskyttet og klargjort ved hjelp av industrielt utstyr som krever  ekstra oppmerksomhet.

  • blog

    Innkjøpsguide: Velg arkivskapet ditt med Manutan

    Ettersom arbeidslivet er i endring, finnes det mange løsninger tilgjengelig i dag som kan tilpasses til nye bruksområder.

  • blog

    Innkjøpsguide: Velg verkstedstolen din med Manutan

    Hvis du gjør nøye gjennomtenkte valg når du velger verkstedstoler, bidrar du til å forbedre trivselen, og du promoterer "well-working" blant de ansatte.